Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.08.2007 17:23 - БГ Абсурди Юли 2007
Автор: perlichka Категория: Туризъм   
Прочетен: 2526 Коментари: 7 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Отдавна се каня да взема и да се разпиша из нета по повод абсурдите в България. Не че ме дразнят, не ме разбирайте погрешно, даже тъкмо напротив понякога изключително много ме забавляват особено когато съм пряко потърпевша. И тъй като в момента темата за БГ Черноморието е много актуална ето какво ми се случи за един weekend време.

Решавам аз да поканя хора в родния ми Поморие за една събота  и неделя  да покупонясваме. След прозвъняване на 10 хотела намерени из мрежата навсякъде съм отхвърлена под предтекст, че са пълни и за 2 вечери ама нали разбирате сега бил пика на сезона. Успешно успявам да направя резервация в един нов хотел за скромните 180 лв на вечер- преглътвам и продължавам. Пристигат гостите ми в деня, отиваме в хотела всичко прекрасно. Те супер доволни от хотела аз от факта, че те са доволни разбира се.  Те самите позволяват да си паркират колата на импровизирания паркинг за което им се иска по 5 лв на вечер. Отиваме на плажа и се оказва, че не може да се лежи до морето забранено било или просто защото там няма чадъри. Наложи се да си вземем чадър и два шезлонга за скромните 18 лв. Решаваме да попитаме на рецепцията все пак колко е стаята и те ми казват познайте 290 лв. И това беше капака.  Вдигнахме си багажа и тръгнахме да търсим хотел. Оказа се че в много хотели имало места но не правели резервация по телефона пазели се от фалшиви туристи.
Мога да продължа с абсурдите на пред известно столично заведение обаче в beach вариант в с. Лозенец – чадър + два шезлонга 30 лв, а пред Cacao Beach – Слънчев бряг ВИП зона с чадъри 50 лв и да не мислите че ги има свободно с резервация къде дават така свободно да се лежи на плажа.
И как да не забавлява човек а?


Тагове:   юли,


Гласувай:
0



1. анонимен - X
08.08.2007 18:05
Стига бе, това не може да е вярно...........
цитирай
2. tomov8 - Истина е, Слънчев бряг е същото
08.08.2007 18:30
Циганията и мутризацията на Черноморието всяка година прогонва все повече и повече туристи от страната ни. Аз също загубих интерес и желание да ходя на българското Черноморие.
цитирай
3. 10d - Как да не се ядосва човек?!
08.08.2007 21:03
България е много красива страна. Има си планини, има си море. Само дето мафията вече е унищожила 1/4 от природата на страната ни и се готви да унищожи и останалото. Пък и да я нямаше мафията - в нрава на българите някак си е заложено да пропиляват и унищожават собстрените си богатства. Вместо да приканваме клиентите си с усмивка, да ги обслужим, посъветваме и поканим да се върнат отново, ние ги нагрубяваме, за това че нарушават ценното ни спокойствие, сякаш това да ги обслужим не ни е работата. Ех, какво да се прави... Такива сме си...
цитирай
4. grobari - 10 години не съм ходил по черномо...
08.08.2007 23:59
10 години не съм ходил по черноморието-за сметка на това си имам моите прекрасни спомени.
цитирай
5. анонимен - Въпрос
09.08.2007 04:07
Значи има едно нещо, което ме тормози. Казва се, че по закон плажът е изключителна държавна собственост и може да се ползва свободно от гражданите, НО... тук идва въпросът с чадърите. По смисъла на горния закон, да се иска такса "чадър" е жив рекет, защото ако не си платиш, де факто те гонят от плажа.
Та питам, тия мутри на какво основание си разполагат чадърите на плажа и на какво основание ще ми искат да плащам за тях. Ами ако откажа тази услуга, било то защото не искам чадър, било то защото си нося собствен? Гонят ме от плажа или ме избутват в онази "обща част", която в повечето случаи е до 10-15%... Това не е ли незаконно!?
цитирай
6. анонимен - ПРЕСТАНЕТЕ ДА ЛЪЖЕТЕ ХОРАТА
25.11.2007 14:00
Никой няма да ви изгони, ако се печете в зоната зад чадърите. Три години вече работя в Сл.Бряг, лятото през ден съм на плаж и никой досега не ме е гонил. Ако искам чадър си плащам 6лв. Ако не искам се "пльосвам" зад заоната с чадъри.
цитирай
7. анонимен - Виктория - Ех, това море!
25.11.2007 14:21
Как така на никой не му харесва, ама все там ходите???

В последните 3 години участъка Равда - Несебър - Сл.Бряг - Св.Влас се посещава от над 3млн туристи годишно.
Управител съм на хотел и мога да ви кажа, че наистина е пълно. Не лъжем, когато казваме, че няма свободни стаи. Наистина НЯМА. А дали е скъпо - това зависи само от личният доход на човек. На някой от село Долно Нанагорнище му е много, много скъпо, за мен е нормално, за баба Кейт от Великобритания тук е страшна евтинийка.

Аз пък не харесвам българските туристи. Ужасно нагли са. Когато казвам, че Рум Сървиса работи от 6:00 до 00:00, то това означава, че той найстина работи от 6:00 до 00:00ч. Писнало ми е от разни селянчета(разбирай българи), да притесняват персонала ми в 3ч след полунощ да им правят кафета. Като искат нещо от бара да слязат и да си купят. Нека си имаме взаймното уважение, моля.
Чуждите туристи идват да почиват, да се забавляват, а българите идват само да се оплакват и да мрънкат.
Какво повече искате - стаите се чистят всеки ден, храната в ресторанта е вкусна(нали и всички ние, пък дори и шефовете ядем от тази храна), стремим се да има разнообразие в услугите, персоналът(поне моят персонал) се държи любезно и им е забранено да ползват изрази от сорта на Въйй, Малии, Ко стаа, питнайси, двайси и т.н

Ако имате идеи, критики, въпроси, готова съм да ви изслушам(т.е. да ги прочета)

Мейла ми viktoria_vvv@abv.bg

P.S. Ако имам правописни грешки не ми се сърдете, много съм бясна!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: perlichka
Категория: Туризъм
Прочетен: 19144
Постинги: 2
Коментари: 7
Гласове: 52
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930