Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.08.2007 09:50 - И за едно прекрасно място с мъничък абсурд
Автор: perlichka Категория: Туризъм   
Прочетен: 589 Коментари: 0 Гласове:
0



Иракли е едно от любимите ми места на Българското Черноморие от дете. Обичаме си го и ходим там от поне 10 години. Тази година на входа на плажа откъм Маринистката станция се появиха две табели ( чак ме е яд че не ги снимах ама кой се сеща да носи фотоапарат на плажа, най много да ми попречи да събера равномерен тен) едната гласи : Плажа е неохраняем , макар че имаше вишка, стоянка, пост или както там се казва за спасители; а на другата до нея пък пише цена на чадър - 2 лв като цената написана на едно листче и залепена допълнително върху табелата. Е как е неохраняем а  пък  му взимат по 2 лв за чадър кой ги взима? Значи има концесионер или каквото там друго може да има един плаж. Макар че в един от коментарите по първата ми тема прочетох че "...по закон плажът е изключителна държавна собственост и може да се ползва свободно от гражданите..."(grobari). 
Ама ние си го знаем, на нас не ни требе жокер, Ю кен до ет :))))...

Отидохме на най-последния възможен чадър  у никой не дойде да ни иска 2-те левче. И така всеки ден до .... края на почивката :)))))))



Тагове:   място,   мъничък,   абсурд,


Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: perlichka
Категория: Туризъм
Прочетен: 19142
Постинги: 2
Коментари: 7
Гласове: 52
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031